POLITIČKO KOMUNICIRANJE Prikaži uvećano

POLITIČKO KOMUNICIRANJE

Zoran Tomić

Synopsis

9789538289118

Novi proizvod

Političko komuniciranje podijeljeno je u petnaest poglavlja. Autor, ovog udžbenika studiozno obrađuje teoriju komunikacije u kojem daje temeljni komunikološki okvir komuniciranja, zatim razrađuje aktere, instrumente i učinke političke komunikacije.

Više detalja

Ovaj proizvod je rasprodan

75,00 KM .

Podaci

Autor Zoran Tomić
Izdavač Synopsis
Godina 2020
Uvez tvrdi
Broj stranica 822
ISBN 9789538289118
Jezik Hrvatski

Više informacija

Političko komuniciranje (Political communication) nova je i ukupno osamnaesta knjiga prof. dr. Zorana Tomića. U izdavaštvu Sveučilišta u Mostaru, Synopsisa i Sveučilišta Sjevere izišao je još jedan sveučilišni udžbenik na 822 stranice a namijenjen je prije svega studentima preddiplomskih, diplomskih i doktorskih studija, kao i političkim praktičarima, stranačkim aktivistima, novinarima i svim drugima koji nastoje upoznati složene odnose unutar političkih arena.

Političko komuniciranje podijeljeno je u petnaest poglavlja. Autor, ovog udžbenika studiozno obrađuje teoriju komunikacije u kojem daje temeljni komunikološki okvir komuniciranja, zatim razrađuje aktere, instrumente i učinke političke komunikacije. U teorijama političke komunikacije prof. Tomić donosi teorije sustava, teorije mreže, medija, odlučivanja, moći, elita i dr. teorije, a na njih se „naslanjaju“ simboli političke komunikacije.

Fenomenu sve veće  profesionalizacije i personalizacije političke komunikacije autor daje posebno značenje jer su ova dva politička i komunikacijska fenomena izrazito prisutna u provedbi i pakiranju politike.  Mediji u političkoj komunikaciji  i izborne kampanje važne su cjeline ovog djela posebno u kontekstu dizajniranja modernih političkih kampanja i strategije medija unutar tih kampanja.  Dr. Tomić analizira s teorijskog i praktičnog aspekta predsjedničke komunikacije, međunarodnu političku komunikaciju, te političke odnose s javnošću. Na kraju knjige bogat je rječnik pojmova političke komunikacije i opširna svjetska i domaća literatura.

Predstavljajući sadržaj knjige posebno je važno izdvojiti četiri poglavlja koja su dio sadržaja svjetskih udžbenika iz područja političke komunikacije, a koje su temeljno obrađene u ovom udžbeniku. To su: političko vodstvo (leadership), političko brendiranje, politička reputacija/ugled, politički populizam. Čitateljima ovih cjelina nudi se uvid u političko i predsjedničko liderstvo, izvori autoriteta i moći, zatim načini političkog brendiranja i rebrendiranja, brendiranja političkih kandidata i dr. U poglavlju političke reputacije nudi se pregled kreiranja političkog ugleda, uloge odnosa s javnošću i upravljanja reputacijom, model idealnog političara, imidž i reputacija itd. Fenomenu političkog populizama dr. Tomić pristupa i teorijski ali donosi i brojne tehnike i metode provedbe političkog populizma.

24 drugih knjiga iz iste kategorije: