PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA Prikaži uvećano

PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA

Marko Palekčić

EruditA d.o.o.

9789537266066

Novi proizvod

Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagogijskom
teorijom, dakle pedagozima znanstvenicima,znanstvenicima drugih
znanstvenih disciplina,studentima pedagogije,diplomiranim pedagozima,nastavnicima svih razina obrazovanja,kao i reformatorima
obrazovanja...

Više detalja

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

71,20 KM .

Podaci

Autor Marko Palekčić
Izdavač EruditA d.o.o.
Godina 2015
Uvez tvrdi
Broj stranica 456
ISBN 978-953-7266-066
Jezik Hrvatski

Više informacija

U knjizi se tematizira pitanje izvorne pedagogijske teorijske perspektive.
Ključni razlog zbog čega ovo pitanje nije razmatrano u
pedagogiji više desetljeća jest samo-razumijevanje pedagogije
kao praktične discipline, odnosno shvaćanje da druge discipline
(filozofija, psihologija, sociologija) utemeljuju kako pedagogiju
tako i pedagošku praksu. Ovaj razlog autor i njegovi gosti (strani
i domaći) osporavaju, ukazuju na to da je izvorna pedagogijska
teorijska perspektiva njegovana u povijesti pedagogije, ali je zanemarena
i potisnuta i stoga je treba dalje kontinuirano razvijati.

Knjigu čine tri poglavlja:
1. Na putu k pedagogijskoj teorijskoj perspektivi, ili:
o značenju i značaju onog što je zanemarivano;
2. Suvremene teorijske pozicije u pedagogiji, ili:
o teoriji kao svrsi odgoja;
3. Razlikovno pedagogijsko teorijsko stajalište, ili:
o zahtjevima „izvana“ i potrebama „iznutra“.

Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagogijskom
teorijom, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno
znanstvenim novacima i asistentima), znanstvenicima drugih
znanstvenih disciplina, studentima pedagogije, diplomiranim
pedagozima, nastavnicima svih razina obrazovanja, kao i reformatorima
obrazovanja, koji ovom knjigom dobivaju odgovor na
pitanje što je smisao i svrha škole i nastave i koje forme odgoja i
obrazovanja treba održavati i razvijati, a koje re-formirati.

2 drugih knjiga iz iste kategorije: