9789532012309
Novi proizvod
U Najvećoj prilici u povijesti svijeta autor, vodeći svjetski trener, savjetnik i vizionar umreženog marketinga, daje niz savjeta za poboljšanje i proširenje poslovnih strategija u poduzetništvu i industriji umreženog marketinga.
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | John Kalench |
Izdavač | VBZ |
Godina | 2003 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 102 |
Format | 14x20cm |
ISBN | 9789532012309 |
Jezik | Hrvatski |
Kroz povijesni pregled razvoja industrije umreženog marketinga i točnog opisa onoga što ta industrija jest, a što su predrasude o istoj, autor nas sustavno informira o značenju i ulozi umreženog marketinga u okviru svjetske industrije i poduzetništva današnjice te nam pruža mogućnost da dobro informirani sami procijenimo koju i kakvu priliku može pružiti uključivanje ili pokretanje vlastitiog posla u u mrežnom marketingu.
55,10 KM
47,90 KM
42,80 KM
42,80 KM
80,00 KM
25,00 KM
100,00 KM
117,00 KM
65,00 KM
35,00 KM
53,90 KM
106,00 KM
35,00 KM
37,00 KM
75,00 KM
86,00 KM
65,00 KM
97,00 KM
42,00 KM
47,40 KM
59,00 KM
96,00 KM
115,00 KM
106,00 KM
125,00 KM
129,00 KM
46,80 KM
105,70 KM
85,80 KM
94,50 KM