PROFITABILNO BRENDIRANJE Prikaži uvećano

PROFITABILNO BRENDIRANJE

Nick Wreden

VBZ

9789535570196

Novi proizvod

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.

Više detalja

Ovaj proizvod je rasprodan

42,00 KM .

Podaci

Autor Nick Wreden
Izdavač VBZ
Godina 2010
Uvez meki
Broj stranica 281
Format 15.5 x 23.0 cm
ISBN 9789535570196
Jezik Hrvatski

Više informacija

Profitabilno brendiranje nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost – zajedno s marketingom – izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama.

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.

Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odli-čan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj
Philip Kotler, SC Johnson & Sons

Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare.
Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi.  Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future.

30 drugih knjiga iz iste kategorije: