Persuazivne poruke - Proces utjecanja Prikaži uvećano

PERSUAZIVNE PORUKE - PROCES UTJECANJA

William L. Benoit

Naklada Slap

9789531917636

Novi proizvod

Ova knjiga je vodič za uspješnu persuaziju. Njezina je svrha prvenstveno učiniti vas boljim ili uspješnijim uvjeravateljima. Nudi praktične savjete o tome kako u tančine razraditi svrhu, razumjeti primatelje poruke i stvoriti uvjerljivu poruku. 

Više detalja

dostupno

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

126,60 KM .

Podaci

Autor William L. Benoit
Izdavač Naklada Slap
Godina 2013
Uvez tvrdi
Broj stranica 296
ISBN 9789531917636
Jezik Hrvatski

Više informacija

Ova knjiga je vodič za uspješnu persuaziju. Njezina je svrha prvenstveno učiniti vas boljim ili uspješnijim uvjeravateljima. Nudi praktične savjete o tome kako u tančine razraditi svrhu, razumjeti primatelje poruke i stvoriti uvjerljivu poruku. 

"Napisali smo knjigu zbog nekoliko razloga. Prvo, željeli smo ostvariti ravnotežu između teorije i istraživanja, s jedne, te praktičnih savjeta, s druge strane. Željeli smo da naša knjiga bude čvrsto utemeljena na otkrićima naših istraživača, ali također i ponuditi specifične savjete kako bismo pomogli čitateljima primijeniti ponekad apstraktno znanje o persuaziji. Također vjerujemo da primatelj poruke mora analizirati i tumačiti persuazivne poruke: značenja se pronalaze u ljudima, premda su poruke način za poticanje primatelja poruke da radije prihvaća jedne nego neke druge ideje. To nas dovodi do općenitijeg prihvaćanja kognitivnog modela (te specifičnijeg prihvaćanja modela vjerojatnosti elaboracije) kao stajališta za razumijevanje persuazije. Naš je cilj bio obuhvatiti iste ideje o persuaziji koje se nalaze u drugim knjigama, ali učiniti to s drugog stajališta." 

Također pogledajte

30 drugih knjiga iz iste kategorije: