Važno je istaknuti činjenicu da je ova knjiga koautorsko djelo. Jedan autor predstavlja područje komunikacije, a drugi predstavlja socijalnu psihologiju.
Kognitivno-bihevioralna terapija djece jest popularni oblik psihoterapije koji se danas koristi za cijeli niz problema s mentalnim zdravljem kod djece i mladeži.
Udžbenik obuhvaća najnovije spoznaje iz područja fizikalne i rehabilitacijske medicine, a pisan je lako razumljivim stilom. Obrađeno je 16 većih poglavlja i 49 područja, i to počev od povijesnog razvoja struke, kliničkog i fizikalnog ispitivanja bolesnika i invalida
Likovni mozaik 5 Udžbenik likovne kulture za peti razred devetogodišnje osnovne škole
Knjiga uspomena na ovaj sveti sakrament prekrasan je dar za spomen na iznimne trenutke.
Ljubavna priča o tome da posljednja riječ o našemu životu nije naša prošlost – već naša budućnost. Ovo je roman koji nikada ne ćete zaboraviti!Izvanredna ljepota ima svoju cijenu. Tu je cijenu Rahaba platila kada ju je u dobi od 15 godina jedini čovjek kojega je voljela i kojemu je vjerovala – njezin otac – prodao u prostituciju.
Hrvatski jezik 4 Jezični udžbenik za četvrti razred devetogodišnje osnovne škole
Jeste li ikada razmišljali o tome zašto ste stvoreni na način na koji ste stvoreni? Što uistinu znači biti muškarac ili žena? Što je ono što vas čini jedinstvenima? Što vas čini... vama? Biblija nam govori da je Bog muškarca i ženu stvorio na svoju "sliku i priliku". A govori nam i da je "Bog ljubav".
Gdje god da se zmajić Kokos pojavi, smiješi mu se neka pustolovina. Jednom je spasio život dikobrazici Matildi i sada su najbolji prijatelji. I koga god susretnu - morsko čudovište Amadeusa, zločestoga čarobnjaka Kozobradog ili vješticu Rubiniju - uvijek će biti uzbudljivo i neizvjesno do samoga kraja!
Pjesmice u ovoj veseloj, prekrasno ilustriranoj i zaigranoj zbirci posebno su namijenjene djeci od 2,5 do 7 godina, a tematski su osmišljene tako da budu zanimljive djeci te dobi i proširuju znanja o svijetu koji ih okružuje.
Kada djetetova bilježnica zove: „Upomoć!“Približno 25 posto osnovaca danas ima teškoće u ovladavanju pismenošću. Ta nam činjenica govori da četvrtina dječje populacije ne vlada svojim materinskim jezikom! Još više rastužuje spoznaja da teškoće u čitanju