Teorija izbora je izazov staroj tradiciji temeljenoj na načelu "ja znam što je za tebe dobro", jer ona nastoji odgovoriti na pitanje na koje smo cijeli život pokušavali odgovoriti: Kako možemo biti slobodni živjeti načinom na koji želimo, a i dalje se dobro slagati s ljudima koji su nam u životu značajni?
Autor smatra da je uspostava "značajnih odnosa središte dobrog života, a izbori koje činimo odredit će njihovu kvalitetu. Takve odnose možemo stvoriti ako preuzmemo odgovornost za sebe, bez kontroliranja drugih ljudi." U svojoj savjetovateljskoj praksi autor u razgovoru s klijentom pronalazi primjerenija ponašanja, potrebna za stvaranje kvalitetnijeg života.
Knjiga sadrži na 104 stranice 20 radionica s jasnim opisom predloženih aktivnosti, igri uloga, pjesmica, radnih listova i skica osnovnih koraka za tzv. strukturirano učenje psihosocijalnih vještina, odnosno za tzv. interaktivne metode učenja.
Iskoristite pregršt praktičnih vježbi, aktivnosti i zanimljivih ideja za interaktivne igre da potaknete dijete na učenje i pretvorite ga u odličnog učenika.Shvatite načine na koje bebe i djeca uče i otkrijte ključne vještine za svaku dob.
U svom ključnom djelu Posljednje dijete u šumi, Richad Louv je sabrao najnovija istraživanja koja pokazuju da je izravno izlaganje prirodi od suštinske važnosti za zdrav fizički i emocionalni razvoj djeteta.
Knjiga sadrži više od 100 najuspješnijih aktivnosti, igara i materijala koji se mogu koristiti u tu svrhu. Nudi cjelovit pristup jeziku i omogućuje vam da sami osmislite okruženje u kojem će vaše dijete ili djeca s kojom radite imati pristup smislenom pisanom materijalu.
Svjedoci smo drastičnih promjena nagore u ponašanju i učenju učenika što ponekad gotovo onemogućuje nastavni proces. I dok je fokus na odgoju kao najvećem i gotovo jedinom uzroku problema u ponašanju djece, prehrana je prečesto nepravedno zanemarena.
U vodiču su obrađena najvažnija pitanja vezana za razumijevanje posebnih odgojno-obrazovnih potreba te rad s djecom i učenicima u inkluzivnoj školi. U knjizi su obrađene sljedeće posebne odgojno-obrazovne potrebe: deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj; socijane, emocionalne i teškoće ponašanja; disleksija; dispraksija; poremećaji iz autističnog spektra;...
Knjiga je namijenjena, u prvom redu, učiteljima i nastavnicima kako bi u svom radu primijenili odgovarajuće pedagoške pristupe primjerene djeci i učenicima koji imaju specifične teškoće u učenju. Dobro će doći odgojiteljima u dječjim vrtićima, stručnim suradnicima u školama te studentima nastavničkih studija. Posebno zanimljiva može biti roditeljima djece...
U ovoj knjizi autor dr. Andreas Mehringer bavi se životom i školskom svakodnevicom djece koju se obično naziva teškom, nemirnom, svadljivom, drskom, nasilnom i agresivnom. Riječ je djeci koja ometaju život školske i društvene zajednice i koja uvijek iznova narušavaju mir. U knjizi se također opisuju djeca koja su nepovjerljiva, zakočena i zlostavljana.
Ova revolucionarna knjiga neprocjenjiv je izvor praktičnih informacija za pomoć djeci sa smetnjama senzorne integracije – onoj koja imaju teškoće obrade svakodnevnih podražaja i koja manifestiraju neobična ponašanja, poput izbjegavanja ili traženja dodira, pokreta, zvukova i prizora.
Sve je veći broj djece i učenika kod kojih je dijagnosticiran poremećaj iz spektra autizma i to većinom u vrtićima i školama. Iako je riječ o cjeloživotnom poremećaju, postoje mnoge strategije koje roditelji, odgajatelji, učitelji, stručni suradnici i sami učenici mogu koristiti za nošenje s tim poremećajem.