Povezanost Starog i Novog zavjeta na primjeru egzegetsko-teološke analize odabranih svetopisamskih tekstova
"To moje more" sadržava pjesme o moru, u moru, s morem. Prilika je to da uvedete dijete u morski svijet, upoznate i proširite njegove spoznaje o boljnom i životinjskom svijetu mora, o prirodnim pojavama.
"Za odmor zaviri u zelene širine" govori o zemlji, zelenilu, proljeću, opuštanju. Ovom cjelinom želi se dijete poučiti o potrebi očuvanja prirode, proširiti spoznaje o biljnom i životinjskom svijetu te pomoći djetetu spoznati svoj unutarnji svijet.
A zašto se ljubav u crveno mota? Jer joj srce daje boju svog života. Sadržaji su vezani uz ljubav i međusobno iskazivanje emocija.
"I u inat sivom nebu, zasipio bijeli snijeg" govori o zimi, vjetru, pticama. Sadržajima se nastoje proširiti dječje spoznaje o zimi kao godišnjem dobu ali i probuditi djetetova empatija.
Zbirka pjesama, priča i igrokaza sabrana u sedam knjiga sadrži više tematskih i programskih cjelina, kao što su emocije, snovi i mašta, godišnja doba, more... Cilj i zadatak svih sedam knjiga je kod djeteta pobuditi interes za slikovnicu, poticati razvoj jezika, kao i prevenciju jezičnih poremećaja.
Bojanka "Čuvari prirode" sastoji se od kratkih priča popraćenih divnim ilustracijama za bojanje, o malim svakodnevnim stvarima koje djeca već u predškolskoj dobi mogu učiniti kako bi pomogli očuvaju okoliša i prirode.
Bojanka "Živim zdravo" djeci kroz rimovane stihove i crteže pokazuje što mogu i u najmlađoj dobi napraviti kako bi ostali zdravi, puni energije, veseli i sigurni u svome odrastanju.
Prije nego što ih je prepisao na listiće, Kafka je aforizme pribilježio u dvije bilježnice sred nekih drugih fragmenata među kojima je bilo i još jednako pronicavih. Stoga je nezahvalno tvrditi da je taj niz brojeva sustavno ustrojen, kao i zašto su neki aforizmi na listićima prekriženi, jer su i te kako vrijedni pažnje.
U današnjem su svijetu djeca preplavljena silnim podražajima iz okoline, stoga na njihovo stanje uglavnom izravno utječe vanjski svijet. Zbog te prevelike stimulacije osjetilnoga sustava, odnosno zbog toga što su stalno okružena snažnim podražajima iz okoline, djeca teže osjete sama sebe. "Hrčak osjeća da postoji tiha i smirena sreća" spada u tzv....
»Ludilo? Naravno. A što nije ludilo? Zar život nije ludilo? Svi smo navijeni poput igračaka... nekoliko navoja opruge, malo trčimo, hodamo uokolo, radimo planove, idemo na izbore, kosimo travu...
»Živio sam deset godina bez posla. Ljudi su mi davali novac, jelo, stanove u kojima sam boravio. Jesu li mislili da sam idiot ili genije, to nije bilo važno. Ja sam znao što sam. Nisam bio ni jedno ni drugo