Knjiga sadrži više od 100 najuspješnijih aktivnosti, igara i materijala koji se mogu koristiti u tu svrhu. Nudi cjelovit pristup jeziku i omogućuje vam da sami osmislite okruženje u kojem će vaše dijete ili djeca s kojom radite imati pristup smislenom pisanom materijalu.
Svjedoci smo drastičnih promjena nagore u ponašanju i učenju učenika što ponekad gotovo onemogućuje nastavni proces. I dok je fokus na odgoju kao najvećem i gotovo jedinom uzroku problema u ponašanju djece, prehrana je prečesto nepravedno zanemarena.
U vodiču su obrađena najvažnija pitanja vezana za razumijevanje posebnih odgojno-obrazovnih potreba te rad s djecom i učenicima u inkluzivnoj školi. U knjizi su obrađene sljedeće posebne odgojno-obrazovne potrebe: deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj; socijane, emocionalne i teškoće ponašanja; disleksija; dispraksija; poremećaji iz autističnog spektra;...
Knjiga je namijenjena, u prvom redu, učiteljima i nastavnicima kako bi u svom radu primijenili odgovarajuće pedagoške pristupe primjerene djeci i učenicima koji imaju specifične teškoće u učenju. Dobro će doći odgojiteljima u dječjim vrtićima, stručnim suradnicima u školama te studentima nastavničkih studija. Posebno zanimljiva može biti roditeljima djece...
U ovoj knjizi autor dr. Andreas Mehringer bavi se životom i školskom svakodnevicom djece koju se obično naziva teškom, nemirnom, svadljivom, drskom, nasilnom i agresivnom. Riječ je djeci koja ometaju život školske i društvene zajednice i koja uvijek iznova narušavaju mir. U knjizi se također opisuju djeca koja su nepovjerljiva, zakočena i zlostavljana.
Ova revolucionarna knjiga neprocjenjiv je izvor praktičnih informacija za pomoć djeci sa smetnjama senzorne integracije – onoj koja imaju teškoće obrade svakodnevnih podražaja i koja manifestiraju neobična ponašanja, poput izbjegavanja ili traženja dodira, pokreta, zvukova i prizora.
Sve je veći broj djece i učenika kod kojih je dijagnosticiran poremećaj iz spektra autizma i to većinom u vrtićima i školama. Iako je riječ o cjeloživotnom poremećaju, postoje mnoge strategije koje roditelji, odgajatelji, učitelji, stručni suradnici i sami učenici mogu koristiti za nošenje s tim poremećajem.
U knjizi autor predstavlja model pomoći djeci kako bi se osjećala sigurno i razvijala zdrave intelektualne, emocionalne i društvene potencijale čak i u veoma stresnim razdobljima. Pokazani su znakovi nesigurnosti u djece predškolske, školske i adolescentske dobi kako bi ih roditelji znali uočiti.
Individualizirani program igre i učenja Praktični priručnik poznate američke stručnjakinje za rani dječji razvoj Sally R. Goldberg, namijenjen je odgojiteljima i roditeljima djece u dobi od 3 do 7 godina. Knjiga sadrži 168 razvojnih, edukativnih aktivnosti i igara za djecu u svrhu napredovanja u svim razvojnim područjima - kognitivnom, motoričkom,...
Praktičan priručnik stručnjakinje za rani dječji razvoj Sally Goldberg nudi organizirane, zabavne i jednostavne načine stvaranja interaktivnih i razvojno poticajnih iskustava za djecu od rođenja do četvrte godine. Ovdje su inovativne ideje i jednostavne upute za organiziranje brojnih edukativnih i zabavnih zaigranih aktivnosti s razvojnim igračkama.
Tridesetogodišnje iskustvo poznate dječje psihologinje, dr. Wallerstein pretočeno je u savjete od neprocjenjive važnosti za roditelje koji se razvode i njihovu djecu.
Igre prstićima nisu samo zabavna i zanimljiva aktivnost, nego i vrlo korisna vježba. Pokretljivost djetetovih prstića izravno je povezana s mentalnim i govornim razvojem.