ekonomija
Priručnik za male ekonomiste koristan je i vrijedan priručnik za djecu, koji ilustrirano objašnjava pojmove iz svijeta bankarstva. Na jednostavan i zanimljiv način saznajte sve što vas zanima o novcu, štednji, poduzetništvu... Uz Priručnik za male ekonomiste usvojite i primijenite male bankarske savjete.
Nova knjiga nobelovca Josepha Stiglitza razmatra sadašnje stanje globalnog kapitalizma, koji je – po njegovu mišljenju – u dubokoj krizi, u prvom redu zato što su velike korporacije preuzele kontrolu nad vladama, a - što je najvažnije - i nad američkom vladom, te nameću svoja pravila sebi u korist.
Iako je prvi put izdana davne 1949. godine, Inteligentni Investitor, legendarna knjiga Benjamina Grahama zadržala je svoj autoritet kao investitorska biblija, čiji svevremenski savjeti i dan danas podučavaju investitore kako strateški prepoznati istinsku vrijednost koja će rasti kroz vrijeme, te kako se zaštititi od pogrešaka koje bi svakoga odvele u bankrot
Nakon što je objavio svoju knjigu Kapital u 21. stoljeću, za koju mnogi tvrde da je jedna od najvažnijih knjiga koja je izašla u ovom stoljeću, francuski ekonomist i autor Thomas Piketty pisao je novu, jednako važnu knjigu Kapital i ideologija, svojevrsni nastavak svoje prethodne knjige.
Izraelski autori Dan Senor i Saul Singer u knjizi "Start-up nacija" objašnjavaju u čemu se sastoji tajna izraelskog ekonomskog čuda, kako to Izrael – država sa samo 7 milijuna stanovnika, stara samo 65 godina, okružena neprijateljima, u trajnom ratnom stanju još od svog osnutka, bez ikakvih prirodnih resursa – stvara više start-up tvrtki od većih,...
Ekonomisti su na lošem glasu. Kao da nije dovoljno to što pretpostavljaju kako su sva ljudska djelovanja potaknuta vlastitim interesom i amoralnošću, već se, osim toga, gotovo uvijek nalaze u ulozi zagovaratelja slobodnog tržišta. Posljedica toga je da većina ljudi, koja već i onako ne dijele njihova mišljenja ignorira baš sve što ekonomisti imaju za reć....
Nakon upoznavanja osobina kupaca važnih za prodavača i samog procesa prodaje, obrađuju se osobine dobrih prodavača. Osim izravnoj prodaji, posebna je pažnja posvećena i onoj zastupničkoj. Knjiga je dio kompleta koji uključuje još 3 naslova: Kako rješavati probleme i donositi odluke, Kako upravljati promjenama i Kako svladati tremu.
Umijeće zaključivanja prodaje podučava lako savladive vještine, koje svakome mogu pomoći u preobražaju postupka prodaje u trajni uspjeh. Ova je knjiga obavezna literatura za svakog profesionalnog agenta prodaje, koji želi unaprijediti svoju karijeru i osigurati uspješnu budućnost.
Ako mislite da tvrtke ne mogu rasti u spororastućoj ekonomiji, knjiga Marketingom do rasta promijenit će vaše mišljenje.
Ne morate imati diplomu poslovne ekonomije ni karijeru investicijskog bankara da biste donosili pametne financijske odluke!Cilj ove knjige je pružiti znanje i praktične smjernice koje će vam pomoći da na najbolji način iskoristite svoj novac.