Katkad je ljudima teško prihvatiti pomoć jer tada osjećaju da je njihov uspjeh manje vrijedan. U današnjem je društvu svakako važno biti svjestan svojih sposobnosti, i oslanjati se na njih, ali je jednako tako važno i dobro procijeniti kada je bolje tražiti ili prihvatiti tuđu pomoć. "Konjić sreću dijelit zna nakon truda i uspjeha" spada u tzv....
Slikovnica “Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno”, kao što i sam naslov govori, bavi se osjećajem srama, odnosno posramljenosti kod djece. Sram je neugodna emocija koja se javlja kada se osjećamo pogrešnima, manje vrijednima. Slikovnica “Kritika boli: Majmunica se osjeća posramljeno” spada u tzv. terapeutske priče.
Sreća je jedna od nekoliko osnovnih emocija. Ona podrazumijeva ugodno emocionalno stanje koje se često veže uz osjećaj slobode, zadovoljstva, sigurnosti, unutarnjega mira, a može se javiti zbog brojnih razloga. "Lavica može i zna biti sretna zbog drugoga" spada u tzv. terapeutske priče.
Sreća je jedna od nekoliko osnovnih emocija. Ona podrazumijeva ugodno emocionalno stanje koje se često veže uz osjećaj slobode, zadovoljstva, sigurnosti, unutarnjega mira, a može se javiti zbog brojnih razloga. Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima spada u tzv. terapeutske priče.
„Kako se zoveš?“, to me često pitaju. Ne razumijem ih, ali znam da me teta Maja naučila da kažem: „TIN.“ Teta Maja me naučila reći „TIN“, „11 godina“, „mama Mia“, „tata Filip“, „braco Vili“ i „seka Tia“. Ja imam autizam.
Mačak Ručak debitantska je slikovnica Ane Fabijanić i godinama je bila „testirana“, odnosno čitana među djecom na otoku Pagu. Autorica je uvidjela da ju djeca oduševljeno prihvaćaju i s lakoćom pamte stihove.
Polazak u vrtić ili jaslice velika su promjena u djetetovu životu. Neka djeca priviknu se brzo i bez poteškoća, dok druga osjećaju veliki strah i tjeskobu. Kada pružaju otpor vrtiću, djeca zapravo nastoje izbjeći situaciju koju doživljavaju kao prijetnju svojoj sigurnosti. "Medvjedića je strah ostati u vrtiću" spada u tzv. terapeutske priče.
Priča "Mirko Bjesomirko" dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece, odnosno o samoregulaciji emocija. Sposobnost upravljanja vlastitim mislima, osjećajima i ponašanjima u svakodnevnim situacijama jedna je od najvažnijih sastavnica socijalnoga, emocionalnoga i kognitivnoga razvoja djece.
Normalno je da djeca u brojnim situacijama reagiraju drugačije nego odrasli. Za njih su mnoge situacije nove, drugačije, nepoznate, a i emocionalne su im reakcije intenzivnije od onih koje imaju odrasli. "Mišić je tužan jer mu nedostaju roditelji" spada u tzv. terapeutske priče.
Vrijeme je za ustajanje i spremanje za vrtić! “Ispričat ću ti što radim svakoga jutra,što radila sam jučer i što radit ću sutra. Kad naspavam se dobro,iz kreveta iskačem lako,ali mama i tata spori su baš jako.”
Pandi Momi jako su važne njegove igračke i osjeća se zabrinuto kada se netko drugi s njima igra. Na Mominoj rođendanskoj proslavi njegova prijateljica Lana uzela je njegovog omiljenog plišanog medvjedića da se poigra.
Panda Momo voli crtati i bojati bojanke i to najviše voli raditi u tišini i miru. No, njegova sestra jednog je popodneva bila baš jako živahna, bučna i nemirna i smetala je Momi u njihovoj zajedničkoj sobi.