Projekt je započet 2013. godine uz financijsku potporu Grada Zagreba, a ideja samog projekta je jednostavna: pokazati da se koncept javnog i privatnog mogu prožimati u posredovanju literature. Bez pompoznosti i zamišljene i(li) stvarne granice između autora i čitatelja, već u dijaloškom propitivanju bitnih suvremenih književno-društvenih tema. Do kraja 2013.godini u sklopu projekta”Europea u Dvorištu” Zagreb su posjetili renomirani i nagrađivani europski autori, čije su nastupe vodili i u njima sudjelovali mnogi sudionici hrvatske književne scene. Zbog interesa javnosti i medija, u 2014. godini Europea u Dvorištu otići će još korak naprijed i dobiti strukturu međunarodnog književnog festivala. Cilj Europee u Dvorištu ostaje jasan a to je prezentiranje istaknutih europskih pisaca i njihovih djela zagrebačkoj publici. I sljedeće godine riječ će biti o naslovima renomiranih autora, od kojih su mnogi dobitnici glavnih europskih književnih nagrada.
Životna priča Anne Frank, s odgovorima na često postavljana pitanja i prekrasnim ilustracijama Hucka Scarryja.
Znanost nam oduvijek objašnjava da svim živim bićima upravljaju refleksi i geni.
Knjiga Jure Ćurkovića Svjetionik duše nadahnuti je putopis s hodočašća u Santiago de Compostelu, tragom Isusova učenika svetoga Jakova apostola. Na napornome hodočašću autor je doživio običnomu smrtniku neobjašnjive vizije, koje su ga još više približile Bogu.
Autorova namjera, proizašla iz višegodišnjih istraživanja, stoga je višestruka. Prvi dio knjige zamišljen je kao kritičko-metodološki uvod u najnovije britanske, američke, francuske i njemačke pristupe vojnoj, socijalnoj i kulturalnoj povijesti, u onoj mjeri u kojoj se oni tiču Prvoga svjetskoga rata i autobiografije kao povijesnoga izvora.
Znamenita knjiga Tamna strana rocka kreirana je poput svojevrsnog mozaika koncipiranog od najboljih eseja (ili njihovih dijelova), opširnih prikaza ili pak intervjua objavljenih sedamdesetih u NME-u, osamdesetih i početkom devedesetih u časopisu The Face, te u drugim publikacijama i novinama, poput francuskog Libérationa, i funkcionira kao zabavno premda...
Dobitnik najprestižnije talijanske književne nagrade Strega i književni predložak prema kojem je snimljen istoimeni nagrađivani film. Sandro Veronesi, koji se, kad je književni izričaj u pitanju, uspoređuje s romanima Iana McEwana i Martina Amisa, napisao je dirljivu i upečatljivu priču o televizijskom producentu čiji se svijet raspada tragedijom.
Pronicljivo i temeljito razlažući aktualnu situaciju u svijetu, Noam Chomsky tvrdi da Sjedinjene Američke Države, zahvaljujući politici koja na prvo mjesto stavlja vojsku i neograničenu predanost održavanju carstva koje obuhvaća gotovo cijeli svijet, istodobno izlažu sebe i druge mogućoj katastrofi
Na početku romana To je Ales Signe vidi sebe kako prije dvadeset godina stoji pored prozora i čeka svog supruga Alesa, koji je isplovio na otvoreno more i više se nikada nije vratio. Signe živi u maloj kući iznad fjorda, leži na klupi, gleda u strop, ponekad u prozor, i sjeća se kako je Ales postajao sve tiši i čudniji prije nego što je zauvijek nestao.
Djeca se matematikom služe svakoga dana – kada broje, dijele, igraju se, peku kolače ili plešu u ritmu glazbe. Ova knjiga otkriva kako u svakodnevnim prilikama možemo razvijati matematičko mišljenje uz stihove i glazbu Toma Lehrera!
U knjizi Točna boja neba sakupljeni su tekstovi što ih je autor, hrvatski znanstvenik svjetskoga glasa Igor Rudan objavljivao tijekom protekloga desetljeća u hrvatskim medijima, počevši od onih koje je kao sasvim mladi liječnik pisao za strukovna glasila pa do intervjua što ih je, po izboru u Kraljevsko društvo u Edinburghu 2016. godine, dao vodećim...
U knjizi se spajaju autoričina biografija i obiteljska memoaristika, osobne sudbine i politička povijest, intimna svakodnevica i prohujala kultura 20. stoljeća u prostornom rasponu od Slavonskoga Broda do Posušja i Hercegovine, od Borova i Vukovara do Dugoga Sela i Sesveta, od Zagreba i Beča do Bonna i Züricha.
Knjiga Nebojše Lujanovića pisana je intrigantno, sa snažnim polemičkim nabojem. Usprotivivši se ideološkoj zloporabi Andrićeve književnosti, razobličivši interpretacije podređene ideološko-političkim kalkulacijama, autor je ujedno demaskirao i etnofobične narative, tj. strah od drugoga i drugačijega.